fredag den 30. september 2011

Fra mys til dracula-kys

Som nævnt er Bjørn flittig producent af tænder og de er sylespidse, hvilket i onsdags resulterede i et mindre blodbad.
De to tænder i undermunden kan lige skimtes her. Og jeg fik deres styrker at mærke.

Han vil gerne mysse, og selvom det er en noget salvvåd fornøjelse, siger man jo ikke nej tak til et mys fra sin søn. Men i onsdags lå der tilsyneladende andet en kærlighed bag. Jeg tror han havde gang i et hævnattentat, for hvad ved jeg ikke, men han fik sin hævn.

I tillæg til det normale salve-mys hakkede han sine små sylespidse tænder sammen om min læbe. Det gjorde F.... ondt.

Jeg trækker ham lidt væk for lige sunde mig et sekund og idet opdager jeg, at han har blod på hele hagen, altså under hans storsmilende læber, for han synes åbenbart bare, det er en fest. Jeg mærker samtidig at blodet pipler fra min læbe.

Så den lille ... har bidt hul i min læbe med sine små sylespidse tænder og han sidder bare og griner. Jeg selv har svært ved at se morskaben, for ens læbe er ikke ligefrem det mest blod-forladet sted på kroppen. Heller ikke et sted, hvor et diskret lille plaster ligesom kan sidde fast. Så jeg bruger de næste par timer med en tot vat klistret til min læbe med englehud-tape. Når jeg forsøger at tage det af sidder sårskorpen fast i vattet og Bjørn-bidet går op igen. Jamen hallo, hvor følte jeg mig smart. Jeg, mor-dracula...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar