mandag den 3. oktober 2011

Det kan også blive for afslappet...

En morgen var det lykkes mig at blive vasket, komme i tøjet, få børstet tænder og sat hår, lyder måske af lidt, men tro mig, jeg var faktisk ret stolt af mig selv. Så var det tid til en tør mås til Bjørn. Jeg lærer af mine fejl, så jeg vendte ikke ryggen til. Jeg var faktisk så dygtig, at jeg stod lidt skrå for, da strålen kom.

Første tanke var:
-Yes, han ramte ikke. Næste tanke:
- Nå ja, måske lidt på strømpebukserne... og hjørnet af kjolen...
Og så er det, at det virkelig går galt for mig, for et øjeblik står jeg rent faktisk og fortæller mig selv, at det er ok. Jeg behøver ikke skifte tøj. Det tørrer. Det er ligemeget. Det var bare en lille smule.
Helt ærligt! Så er ens forhold til sit barns affaldsstoffer, altså for afslappet...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar