onsdag den 21. december 2011

Frataget retten til at se mine børnebørn

Rosa: Når det er juleaften, er der sne.
Mig: Ja, det er der nogen gange, men ikke altid.
Rosa: Joov, når det er juleaften, ER der sne.
Mig: Det har der været de sidste par år, men jeg tror ikke, der kommer sne i år.
Rosa: Jov der gør! Det bestemmer du ikke! Du er dum!
Rosa: Når jeg får børn, må du ikke besøge dem. Og jeg siger til min mand, at han ikke må køre dem over til dig, for du er dum!
Ingen respons fra mig på dette, for jeg blev næsten lidt ked af, at jeg ikke må se mine børnebørn. Eller måske blev jeg bare bedrøvet over, at både Rosa og jeg allerede kunne se mig som bedstemor.

2 kommentarer:

  1. Jep... hun er en hård dame ;) Men på den positive side, så har hun så stor tiltro til mig, at hun mener jeg bestemmer, om der kommer sne eller ej... :)

    SvarSlet