onsdag den 30. november 2011

Hjemmestrikkens død...

Min bedstemor og særdeleshed mormor var flittig producenter af hjemmestrikket outfit. Bekvemmeligheden og det modemæssige niveau vil jeg ikke kommenterer på. Rosa og Bjørn har fire sæt bedsteforældre og to af dem producerer strik til børnebørnene. Ikke helt i samme omfang som mine bedsteforældre, men alligevel...
Her ses prinsen glad og tilfreds med benvarmer fra bedste og uldtrøje fra farmor. Trøjen er i sin tid strikket til Rosa, så hjemmestrik er kvalitet.

Nu kommer dilemaet så, hvis jeg skulle gå hen og blive bedstemor, er der bedste jeg kunne forære mit barnebarn i hjemmestrikafdelingen et halstørklæde med uens masker. Gad vide om Rosa og Bjørn bliver ferm med strikkepindene eller nedturen for hjemmestrik fortsætter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar